06 Oct2017October 7, 2017
Post
Kontroversi! Doktor Moden & Bidan Kampung ‘BERGADUH’ Kerana 2 Pandangan Berbeza??

Kontroversi! Doktor Moden & Bidan Kampung ‘BERGADUH’ Kerana 2 Pandangan Berbeza??

Hehe… sebenarnya doktor & bidan tak adalah bergaduh apapun…. bergaduh mulut tu pun sikit sikit saja…. cuma bila pendapat berbeza, macam macam penulisan kita akan jumpa di media sosial yang pertahankan ilmu masing masing. Membuatkan masyarakat confused. Baik, dalam gambar yang tersenyum manis tu adalah¬†Prof Imelda, Pakar Perunding Maternal Fetal Medicine, Pusat Perubatan Universiti Malaya,...

17 Aug2017August 17, 2017
Post
Andalah Superwoman Yang Cuba Kuat Walau Lemah. Anda Wanita Hebat!

Andalah Superwoman Yang Cuba Kuat Walau Lemah. Anda Wanita Hebat!

Wanita, Kalau dulu, nak makan apa, tidur dimana, bangun pukul berapa semua ikut hati… Tapi berbeza bila menjadi isteri… Bukan setakat melayan diri tapi perlu melayan suami, Makan pakai anak dan suami kena uruskan sendiri Tu tak dicampur lagi dengan perhatian dan kasih sayang yang perlu diberi…..   Kalau dulu, bila menangis peluk teddy bear...

12 Aug2017August 12, 2017
Post
14 Pesanan Bidan Kampung Buat Anak Cucu & Cicit Semua…

14 Pesanan Bidan Kampung Buat Anak Cucu & Cicit Semua…

Tips Nampak Muda Dari Usia Cuba teka berapa umur nenek ni? Tudung pink la… jangan terkonfius pulak… huhu…. yang kiri tu saya…. Inilah CL / bidan saya(penulis buku 9bulan10hari – nazira nazir) & pakar bidan untuk buku 9bulan10hari – Tok Puan Jusoh. Kalau belek2 buku #9bulan10hari & tengok dokumentari dalam buku ni, pembaca akan jumpalah...