HANYA SUAMI ISTERI Dibenarkan Buka Link Ini! Yang Belum Berkahwin DILARANG SAMA SEKALI!

Ada sebab kenapa posting ini dibuat & hanya kepada suami isteri saja…

Buat para suami… adalah hero yang perlu bimbing rumahtangga anda…

Kami di 9bulan10hari mendengar banyak suara isteri yang mengadu dipaksa suami melakukan ‘itu’ dan ‘ini’ ketika bersama sehingga memudaratkan kesihatan..

Tu tak termasuk lagi bila dipaksa bersama ketika berpantang sehingga tersembur rahim… Klik untuk baca kisah penuh ini.

Apabila tiada ilmu.. Ini antara kisah benar yang kami terima…

“BINATANG PUN TAK ‘BERSAMA’ MACAM KAMI KAK…. Suami saya paksa bersama depan anak anak kami yang dah 6 tahun… dia kata kalau tak bersama nanti jatuh talak….. Anak anak kami pandang kami & peluk saya sebab saya menangis…. saya berdoa anak anak saya lupakan kejadian tu”

“Suami saya masukkan timun & terung di alat sulit saya… bila saya cakap sakit… dia tampar saya.. bila menjerit dia tumbuk perut saya dan suruh diam……. “

Dengar pun terasa sakit.. apatah lagi yang melaluinya……. ada banyak kisah yang lebih pedih & perit dari ni….

Sebab tu saya nak share dengan anda semua ADAB BERJIMAK yang perlu dipatuhi suami isteri, bukannya berlaku kejam terhadap pasangan untuk mencapai nikmat :

1. Bersedia.

Ketahuilah, besar pahala bila bersama pasangan yang halal. Allah suka.. Bagi isteri, biarpun adakalanya ia menyakitkan, namun bersamalah dengan nawaitu memuaskan suami.

2. Bersih.

Bersihkan diri, mandi. kalau dah balik kerja tu & terasa nak bersama, mandilah dulu, solat & pakai wangi wangian dan barulah mendatangi pasangan.

3. Pakaian.

Bagi sesetengah suami, mereka sangat sukakan isteri berpakaian seksi di depan mata mereka. Tak nak explain lanjut.. anda faham kan?

4. Nyaman

Elakkan bersama dalam suasana kelam kabut & bising.  Kalau anak anak masih berjaga, tidurkan mereka terlebih dahulu.

5. Wuduk.

Sebaiknya ambil wuduk & solat terlebih dahulu. Misalnya solat isyak. & kemudian barulah bersama. Sebab ada pasangan yang bersama lepas maghrib dan tidur terus… Isyak ke mana? ke laut…..

6. Lapar

Elakkan bersama pasangan ketika terlalu kenyang atau terlalau lapar.

7. Slow slow

Jangan bersama dengan niat nak puaskan nafsu semata mata. Belailah isteri… belailah suami…. luahkan rasa sayang anda padanya… kucupnya berulang kali….

8. Tolong buat!

Ni ramai yang tak buat…bersama secara terbuka. Percaya atau tidak… masa anda bersama tanpa seurat benang dan terbuka tu…. ada makhluk yang perhatikan anda… sedar tak??

9. Haiwan

Jangan berjimak seperti haiwan… Maknanya ganas sehingga memudaratkan pasangan & jijik.

10. Haram

Haram hukumnya bila bersama dengan isteri ketika haid & nifas, berjimak melalui dubur, dan berjimak pada siang hari Ramadhan.

11. Jangan tinggal solat.

Jangan menjadikan “tak suci sebab tak mandi hadas lagi” sebagai alasan tak solat.

Rupanya isteri nak tidur pun kena minta izin suami dulu…

 

COPYRIGHT@Nazira Nazir buat 9bulan10hari. Tak dibenarkan copy paste!

Leave a Reply

Your email address will not be published.